djurkyrkogården

Hunden har skadat tassen så för oss blev det ingen långpromenad i går kväll, men deremot så gick jag och Mille ut på en barnvagnspromenad till djurkyrkogården och tillbaka. En ganska lagom promenad, men jag önskar att jag kände någon här att gå ut och gå med,men det kommer väll med tiden.











Stegräknaren jag fick av min man i morsdag present visade på 3,3km och 4756 steg. Jag hade ett mål på ca 3000 steg utöver den vardagliga motionen så allt över är ett plus.
Tyvärr så tror jag inte att jag kommer få se så mycket till resultat på vågen på invägningen på måndag då mensen är på väg men det är la bara kämpa på tills veckan efter.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahahaha du skrämde mig lite... Rubrik "Djurkyrkogården" och så börjar du med att skriva "Hunden har skadat tassen..." hahahaha.... Blev orolig för Alice, mår hon bättre?

2011-07-13 @ 22:12:35
URL: http://hanshis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0