Hemma igen.

Kom hem i går från min lilla mini semester hos Hannah och Juan i stockholm, jag har värkligen haft det jätte bra. Vi har varit och kollat på Alice Cooper på gröna lund, fikat på mysiga caféer, gått i gammla stan, varit på stampen och stampen och mycke annat.
Jag ångrar inte för två sekunder att jag tog mig den här lilla semestern,  det har varit väldigt skönt att komma bort, få ett litet uppehåll på alla rutiner och i stället tänka lite på mig själv, självklart har jag saknat Emil och barnen men det har gått bra ändå.har endå inte haft så mycket hemlängtan som jag trodde att jag skulle ha.


Hannah "börjar" bli rund om magen och jag vet att Hannah kommer bli världens bästa mamma,hon är så vacker med magen. 

Den här dagen började som vanligt, en stor kopp kaffe framför datorn, det märks att man är hemma.I dag blir det förmodligen massa städande i vanlig ordning och om vädret håller i sig så ska vi fixa i trädgården.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0