Kullersten

Solen skiner och jag borde ta tag i bombnedslaget inne men har varken lust eller ork. Sovit har jag inte gjort många timmar pga en sjuhelvetes tandverk, förbannade visdommständer och som jag sagt innan så känner jag mig inte ett dugg smartare så vad ska jag ha dom till? kanske är det så att jag redan är inteligent till bristningsgränsen? eller inte!
 Jag är nog helt enkelt lagom inteligent, ibland lyckligt ovetandes om saker och ting och ibland olyckligt vetandes som det flesta, alla kan omöjligt veta allt, livet är en skola och när du är fulllärd så finns det inte så mycket mer att sträva efter.
jag bestitter en massa onödigt vetande och ibland kan man fråga sig varför man lägger onödiga ting på minnet men glömmer det som är viktigt? tex så vet jag vad världens äldsta kullerstensgata heter men kommer knappt ihåg vad jag har för skostorlek, som kan vara bra att veta när man väl köper skor. Fats det där med att köpa skor är jag dålig på, jag tycker ju att skorna är som alldra skönast när dom knappt håller ihop.

Ps. Kullerstensgatan heter via a´pia(stavning?) och ligger i rom....

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0