Lugn lördag.

Helgen spenderar jag ensam hemma med barnen, mannen är i väg till västerås med sin syster. Det har faktiskt varit lite skönt att bara vara vi, jag har nog inte fått så mycket gjort på länge. Fast det beror ju förståss inte på honom utan på mig. Jag är ofta trött om dagarna, vet inte om det beror på mitt bantande eller avbrotten i nattsömnen när lilleman vill ha natt-flaskan? Jag har varit trött så länge nu att jag inte har en aning om vad det beror på. Iallafall spenderade vi lördagen i lekparken efter vi röjt upp lite i hemmet. Barnen stormtrivdes.






Barnen va helnöjda. Lilleman låg nöjt på en filt och försökte äta gräs och lillan lekte för fulla muggar. Själv satt jag bara i skuggan och njöt av att titta på mina två underbara barn, att se dom så glada är underbart. Senare när lilleman somnade så satte jag mig i sandlådan och byggde sandslott med lillan. Det va in ga andra barn där så jag tyckte allt att jag fick agera lekkamrat en stund, lillan va jätte glad för det.
"att vara värkligt vuxen är att vara en gnutta barn"
Tillomed katten gjorde oss sällskap, jag vet! katter har inte i lekparker att göra men tyvärr så är katten lika ouppfostrad som hunden.han ville helt enkelt följa med familjen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0