mini semester.

På måndag drar jag till stockholm på mini semester till min underbara hannah.Ska ärligt talat bli skönt att komma bort lite, det gillas massor.
jag gör ju inget annat än sitter hemma på sin höjd går ner till affären eller bort
till lekparken.Men nu slår jag på stort, nu ska jag tillomed utanför komungränsen.Jag får hoppas att Hannah tar väl hand om mig där uppe, jag har ju nämligen lite svårt för större städer. Ursprungligen kommer jag ju från en by på 1500 invånare, alla känner alla på både gott och ont, mest ont faktiskt. För det grannarna inte visste det va inte värt att veta.

Måndag morgon drar jag, är framme vid 11 och senare på kvällen ska vi i väg och lyssna på Alice cooper, fast ärligt så är det mitt goda sällskap som är det viktigaste. Jag längtar.

Jag får komma i väg ensam och umgås med en kär vän (när hon va här och hälsade på så insåg jag hur jävla mycket jag saknat henne) och jag får vara Petra, inte mamma. något som aldrig händer annars.....

Kommentarer
Postat av: Hannah

Älskar dig gumman!



Syns på måndag. ;)

2011-07-02 @ 14:06:51
URL: http://hanshis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0