Övningar

Nu under tiden jag bantar så läser jag allt om ämnesomsättnig, metoder, fällor och liknande som jag kan komma över. Hittade information om magen efter man har fått barn, jag hade inte en aning om att den långa magmuskeln ofta delar sig och att det gör att magen hänger. Men nu vet jag det och kan också träna den, för vem vill ha en hängande mage?
Mitt mål när jag har nått mitt viktmål (om 14 kg) så ska jag även börja träna för att forma kroppen men tills dess så får jag syssla med enkla övningar som går att göra hemma.



Med den här enkla övningen så kunde man tydligen få bukt på problemet. Videon kommer från youtube/stadium.

Fick en go komplimang av min sambo häromdagen, i vilket sammanhang den kom fram spelar mindre roll men den löd så här: "älskling, vad greppvänlig du blivit i midjan!" oavsett hur dumt det lät så vart jag aningen stolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0