Tystnad

Tyst, så tyst.Lillan är hos sin bo-pappa och busar runt och det märks att tystnaden.Ingen som väcker mig på morgonen, skyndar på mig för att sätta på barnkanalen ( nickelodeon duger inte) och har tusen frågor fram till frukost. Det känns nästan som att man gått i ide över helgen för att väckas någon gång i eftermiddag när lillan kommer hem.

Min lilla sessa ringde mig i går kväll, hon sa att hon glömt att säga godnatt första gången hon ringde men hon hade hemlängtan.Blir ledsen själv när hon låter så sorgsen i telefon men som tur är så är det bara vid läggdags som hemlängtan kommer.På dagarna är hon fullt upptagen med att busa och ha kul.Men det är ju något som kommer bli lättare för henne med tiden, som det är nu så är hon väldigt ovan vid att sova borta.



bilden fick jag av hennes bio-pappa.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Älskade lilla snutta! Det här blir nog bra Petra. :) Hon kommer fixa det här galant, och ni med. Stor kram från tjockisen i fjollträsk. <3

2011-07-17 @ 21:46:11
URL: http://hanshis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0