Vikten.

Nu är jag halvvägs, jag har förlorat 14 kg och har exakt 14 kvar, känns bra. Jag har ju som sagt tagit nya tag och kommande tid så lever jag på livsmedel som innehåller mindre än 5g/100g kolhydrater. Mycket sallad, fisk, ägg och kött.  Min kropp gjorde sig av med ett kilo så fort jag la av med pasta ris och potatis igen.
Invägning den här veckan blir på lördag.

Målet den här månaden blir att nå mitt 3:dje delmål som är om 4 kg, hoppas jag kommer klara det. Bättre att sikta högt. När jag har nått det 3:dje delmålet så ska jag dela med mig av startvikten och vad delmålen ligger på.

Possitiva effekter av viktnedgången som jag upptäckt under dessa månader är:
*Magen mår mycket bättre, inte uppsväld och gasig.
*Jag svättas inte lika lätt längre och när jag gör det så luktar det nästan inget alls.
* SJÄLVFÖRTROENDET har ökat MASSOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0