Vikten..

Nu va det ett tag sedan jag uppdaterade om vikten och hur det går. Det beror mycket på att jag varit lite lat på den froten ett tag nu, men nu är jag fast besluten att fortsätta som innan. 15 kg har jag kvar och jag ska klara det innan det här året är slut.

I dag letade jag upp mitt anteckningsblock jag noterat i angående mina mått när jag började banta och kan stolt medela att jag blivit av med sammanlagt 33 cm, då mäter jag runt magen, ett lår, en arm och rumpan.Det känns väldigt bra. Tänk vad mycket 15 kg till kommer göra! Nu är det 12,5 kg minus.
Jag väger nu mindre än vad jag gjorde innan jag blev gravid, altså så är alla mamma kilon väck och lilleman är bara 5 månader, ganska bra jobbat.

Tiden som följer nu så ska jag hålla stenhårt på att utesluta bröd, pasta ris potatis och allt socker.

Har ju en sån där "söt liten" putmage men det bjur jag på. Bjur också på bild på magen utan kläder, kläder kan vara lite missvisande. Varför har man sån där gravid reflex att han håller handen på magen trotts att man inte är gravid? en gåta.  har väll blivit lite av en vana.



Mitt mål den här månaden är att nå mitt 3:dje del mål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0